Summa sidvisningar

söndag 21 november 2010

Helgen då jag mådde bra.

Helgen har varit underbar. Jag har mått så gott hela tiden. Umgåtts med den jag älskar mest i världen. Han är så snäll och omtänksam mot mig. I fredags hade vi en myskväll hemma hos honom. Han lagade en underbar lammgryta åt oss, det var så gott. Vi pratade, skrattade, lyssnade på musik och dansade. Jag njöt av att vara med honom. När vi sover tillsammans sover jag så bra. Vi unnade oss rejäla sovmorgnar, det var så skönt.
I går gick vi till den lokala pizzerian och åt. Vi pratade och skrattade mycket. Vi funderade på att gå ut på krogen efteråt, men vi gick hem till honom istället.
Helgen var fylld med kvalitetstid. Att en människa kan få mig att må så gott! Bara jag tänker på honom blir jag glad och lycklig. Önskar att alla människor fick vara så lyckliga som jag är just nu.

3 kommentarer:

  1. Anne, why do you write in Swedish??? I am so curious and don`t understand anything!
    Hugs, Louise with family

    SvaraRadera
  2. Va kul att du börjat blogga igen, har saknat din blogg! Jag är så glad över att du mår bra och är lyckligt kär.

    SvaraRadera
  3. så härligt Anne, du förtjänar lycka och kärlek! Är så glad att du är så lycklig.! kramar

    SvaraRadera