Summa sidvisningar

lördag 11 juni 2011

Livet är härligt

Solnedgång vid Vänerns strand                                                                                                                             
Dagarna har varit omväxlande och omtumlande. Fick veta att min klient ska flytta till Helsingfors och det känns inte roligt. Chefen har iaf lovat att jag ska få någon som är bra. Jag hoppas på en äldre tant som jag vikarierat hos några dagar, hon är så go och rar. Men, det är inte dags förrän den 1/7. Så håll tummar och tår...

Min lediga tid har jag varit lite i min lägenhet samt cyklat en del. Min cykel är äntligen i ordning och det är så härligt att cykla. Här finns det så fina cykelvägar så jag har mycket att upptäcka. Kvällarna har jag ägnat åt min älskade Teddybjörn♥. Vi har tittat på TV, ätit gott, suttit vid datorerna och myst tillsammans.

Nu är jag ensam i hans lägenhet. Han är på en fotbollsturnering som ett lokalt företag har ordnat. Hans tvillingbror och en arbetskamrat var här innan och jag skjutsade dem dit. Sedan åkte jag till Coop i Överby och handlade lite. Äntligen kom jag ihåg att köpa min favoritkorv: HK:s länkkorv, den är så himla god. Jag kan äta hur mycket som helst. Jag strosade runt inne på Coop och blev så glad när jag hittade morteln jag ville ha samt en ny duschdraperistång, den gamla rasade ner efter andra duschningen...

Körde hem till min lägenhet och är tacksam över att jag fick byta parkeringsplats: nu kom jag ut ur bilen utan att behöva dra in magen! Hemma satte jag upp den nya duschdraperistången och den kommer verkligen inte att rasa. Tänkte hänga upp mina änglar i sovrummet men latheten tog över.... Åkte istället hit till Teddybjörnen♥ och fick lust att blogga lite.

Livet är verkligen härligt just nu, jag mår så himla bra. Känner en enorm trygghet inombords och det beror på min älskade Teddybjörn♥. Jag älskar honom så enormt mycket och nu känns det tomt när han inte är hemma.
Men han kommer ju snart.... Nu får det räcka för den här gången! Vi hörs snart igen! Kram på er alla♥

3 kommentarer:

  1. Vännen, du är värd all lycka! Det känns så bra att veta att du trivs med tillvaron. Saknar dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Jäklar va fin lägenhet du har fått. Härligt att du mår bra och så fint med kärleken. Må gott!

    SvaraRadera
  3. Jessica och Johansöndag, 12 juni, 2011

    Tack för ett härligt och långt samtal! Vi saknar dig jättemycket. Skönt att din älskade Teddybjörn är bättre. Ta hand om varandra och vårda kärleken. Massa kramar från oss till er båda♥

    SvaraRadera