Summa sidvisningar

torsdag 26 maj 2011

Sorry, sorry....

Oj, vad tiden går fort! Ni måste förlåta mig för att jag inte bloggat på flera veckor!!! Det har varit så rörigt i mitt liv sista tiden: flytt, jobb och sjuk Teddybjörn♥.

För snart tre veckor sedan (på lördag) blev min älskade Teddybjörn♥  jättesjuk! Han hade fruktansvärda magsmärtor och jag har aldrig sett honom så dålig. Till slut insåg han att han måste till akuten, tack och lov. Det visade sig att han hade tarmvred och opererades akut under natten. Jag kan lova er att jag sov ingenting den natten eftersom jag inte hade pratat med honom sedan han var i lägenheten (själv var jag i stugan). Under söndagen fick jag iaf kontakt med honom och han var sååå trött, ville inte ha besök. Jag bestämde mig för att åka hem till mig, det var inge kul att vara i stugan ensam...

På måndagen besökte jag honom och det gjorde jag varje dag han låg inne. Så kom äntligen dagen då han blev utskriven! Det kändes så himla bra!!! Jag bor med honom i hans lägenhet sedan dess pga. att han får inte göra vissa saker, t.ex. bära matkassar och annat överstigande 2 kilo och någon måste ju hålla koll på honom. Tack och lov har jag världens underbaraste chef som gav mig ledigt de första dagarna, utan att jag frågade om det! Tack chefen♥!

Nu är Teddybjörnen♥ mycket bättre och det känns toppen. Om man tänker efter så är det inte sååå många år sedan läkarna inte kunde göra någonting! Hade det varit då, hade jag inte suttit bredvid min Teddybjörn♥ nu! Jag är så tacksam över varje minut jag får med honom, han är mitt allt♥ Ja, ja, sonen är givetvis fortfarande "mannen i mitt liv", han är ju den som stått ut med mig längst!!!Hahaha...

Nu har jag iaf fått ordning i min lägenhet. Alla kartonger är öppnade och jag har tänkt till ordentligt vid varenda pryl/klädesplagg: använder jag detta? Spara, kasta eller skänka till Myrorna? Har kastat en hel del och skänkt massor till Myrorna. Jag har även gett mig själv ett löfte: när jag märker att jag själv inte har användning för vissa saker eller kläder då SKA det ut ur min lägenhet!!! Givetvis har jag lite kvar att göra: sortera ordentligt i garderoberna, nu har jag hängt allt huller om buller. Ni som känner mig vet att jag vill ha kjolar, klänningar, osv. för sig. Men, det är ingen brådska med det. Tavlor ska hängas upp och det ska Teddybjörnen♥ hjälpa mig med.  När allt är i ordning lovar jag att lägga upp foton här.

Jobbet det flyter på, min klient är så himla go´, fast just nu mår hon inte så bra: genomgår en  implantatbehandling av tänderna. Det gör Teddybjörnen♥ också och jag har det framför mig... Iaf har hon varit så go´ hela tiden: vi har varit i min lägenhet mycket så att jag fått i ordning och hon har hjälpt mig med det hon kan.

Nää, nu är jag hungrig och måste få MAT annars blir jag grinig..... Lovar att blogga snart igen!

Glömde en sak: jag har fått tillbaka min mobil idag!!! De bytte displayen och det kostade 1 305:- och Teddybjörnen♥ betalade det mesta! Tack älskling, LOVE YOU 4EVER♥♥♥ 

3 kommentarer:

  1. Härligt att du är tillbaka! Har saknat dig! Kramizar

    SvaraRadera
  2. Shit, vilken himla tur att din älskling inte blev sjuk för några år sedan. Ta hand dom dig och honom. Kram

    SvaraRadera
  3. Oj vad jag har saknat ditt bloggande! Har varit orolig att något hänt dig, förstår att det varit tufft med Teddybjörnens hälsa, flytt och jobb. Men, vilken snäll chef du har. Se nu till att ta hand om dig själv också! Stor kram

    SvaraRadera